Ne ir ne – 2017.11.06

Nebijok, nes aš išpirkau tave,
pašaukiau tave vardu – tu esi mano.
Izaijo 43, 1

Taip, taip sako Viešpats. Aš esu Jo. JIS žino mano vardą, Jis asmeniškai mane pašaukė vardu, nes JIS manęs nori. JIS mane atpirko, išpirko iš purvo ir vargo; dabar priklausau Jam. Kaip gerai!!!
Šiandien pamaniau, kad aš ne iš šio miesto. Aš ne šios šalies pilietis. Man jau nebe 26-eri. Aš ne Jonas ir ne Viktoras. Nesu juodas, geltonas ar raudonas. Neturiu daug plaukų… Tiek daug ne“!
Išbandžiau tiek daug kelių ir durys buvo užrakintos; tai buvo neteisingi keliai. Sumąsčiau tiek daug minčių, bet jos tebuvo fantazijos. Tiek daug žodžių pasakyta, tiek daug idėjų sugalvota, tiek daug… Viskas veltui, iššvaistytas laikas ir energija.
Vos nenuliūdau dėl šitų ne ir ne, tada atėjo mintis: džiaukis tuo, kas yra, ir nesinervink dėl to, ko nėra! Susikoncentruok į savo dalykus ir neverk dėl to, kas neegzistuoja!
Taip, Jėzus teisus. JIS davė man gabumų, į kuriuos turiu susitelkti. JIS taip mane sukūrė ir turi tam savų priežasčių. Taip, noriu Jam dėkoti už taip ir tai, kas yra!
Kai egzistuoja ne, tai išlaisvina. Tuomet tai yra ne mano darbas, ne mano vieta! JIS turi man kitą, dar geresnę vietą. JIS turi man užduotį, kurios niekas negali atlikti, nes niekas neturi tokio dovanų derinio kaip aš. JAM manęs reikia. Esu Jam svarbus! – Nepaisant daugybės ne – o gal kaip tik dėl jų?
Ne! – virš mano gyvenimo kabo didžiulis ne. Kiti man pasakė ne. Visų pirma, manęs nenorėjo mano mama – dėl suprantamų priežasčių. Kiti žmonės manęs irgi nenorėjo, buvau per sunkus. Vaikai nenorėjo su manimi žaisti, suaugusieji nenorėjo su manimi dirbti… Tiek daug atmetimo, nusivylimo ir sudužimo!
Bet JIS yra šalia. JIS sako: aš noriu Tavęs. Aš Tave išpirkau. Tave išlaisvinau. Aš Tave myliu. Tu esi man labai vertingas!
JIS vedė mane iki šiandien, nes JIS mane myli. Ir JIS ves mane ir toliau, nes mane myli. JIS yra mano Dievas, kurį myliu.

Ačiū, Jėzau! Tu esi tas, kuris man sako: „Nebijok! Aš išpirkau tave, pašaukiau tave vardu – tu esi mano!“ Taip, Jėzau, tai yra manęs atpirkimas nuo visų atmetimų, sužalojimų ir nusivylimų: Tu myli mane, esi man ištikimas ir niekada manęs nepaliksi!

Reklama

Parašykite komentarą

