Apie neteisingumą – 2017.11.09

Atsakydamas Jobui, VIEŠPATS tarė:
„Argi priekaištų ieškotojas bylinėsis su Visagaliu?
Kas tik ginčijasi su Dievu, turi atsakyti“.
Jobi 40, 1–2

Jobas patyrė tiek daug kančios ir neteisingumo, turėjo kentėti nuo sunkios ligos. Tačiau jis nerado jokios savo kaltės. Kodėl, Dieve?“ – jis nuolat klausė. Visas jo turtas buvo atimtas, vaikai žuvo, o žmona pasakė: Keik savo Dievą ir mirk“, – ką dar jis turėjo iškęsti?
Jis nori bylinėtis su Dievu, kaip teisme pateikti tikrą ieškinį dėl visų neteisybių ir kančių. Dievas leidžia jam kalbėti. Bet tada JIS atsako visai kitaip, nei tikėtasi: „Ko nori mane pamokyti? Aš padėjau žemės pamatus, Aš žinau poravimosi metą, Aš padariau Ožiaragio žvaigždyną, sukūriau vėjus ir audras, Aš pasirodau virš Libano audra, iškeliančia stipriuosius kedrus…. O kas tu? Aš žinau žvaigždžių orbitą, aš žinau kiekvieną vardu… O tu, kas esi tu? Ateik, pamokyk mane, jei yra kažkas, ko aš nežinau!“
Kai Dievas taip susitinka su Jobu, Jobas priverstas tylėti. Dievas yra daug, daug didesnis už jį. JIS daug išmintingesnis. JIS yra Kūrėjas, JIS yra Tas, kuris viską palaiko. O kas yra Jobas? Tik nedidelis, neišmanantis žmogus.
Kai pastarosiomis dienomis skundžiausi Dievui dėl kai kurių trūkumų bendruomenėje (tars JIS nežinotų), žinote, ką Jis man atsakė? Na, ir kas? “ – taip JIS atsakė. Viešpatie, – aš pasakiau, – bet taip negerai!“ Ir vėl Jo atsakymas: Na, ir? “ – taip, tarsi viskas visai nebūtų blogai. Iš pradžių nesupratau nei pasauio, nei Dievo. Kaip Jis gali šitaip nesijaudinti??? Bet pamažu supratau: Jis visada yra Viešpats. Net jei kai kurie bažnyčioje turi svarbų Žodį ir daug žmonių jo laikosi, Jis vis tiek išlieka tas pats – JIS kontroliuoja šiuos dalykus. Jūs negalite Jam pakenkti ir savo nuosavybe (savo vaikais) Jis rūpinasis vienas, tam manęs nereikia.
Po kurio laiko aš nusiraminau. Kaip galėčiau Jį apginti? Kas aš toks? JIS gali kovoti vienas pats už save. JIS yra Tas, kuris juokiasi iš piktadarių ir nepraustaburnių. JIS savo laiku viską sutvarkys. Bet kaip aš, mažas žmogus, galiu Jam padėti? Kaip man Jam patarti, ką daryti? Jis pats tai žino; ir pats geriau sugeba.
Taigi dabar galiu tuos dalykus ramiai pavesti į Jo stiprias rankas. Aš pasitikiu Juo. Žinau, kad JIS viską daro teisingai, nes JIS yra Viešpats! Tam tikrose srityse JAM nereikia mano pagalbos žodžiais ir veiksmais.

Ačiū, Jėzau! Tu esi stiprus! Tau priklauso visi pinigai, auksas ir sidabras, ir visa galia! Kodėl aš susijaudinu, kai kiti pažeidžia Tavo šlovę? Jei reikia, Tu gali tinkamai apsiginti. Tu esi tiesa ir teisingumas. Tu esi meilė, kantrybė ir gailestingumas – ir draugams, ir priešams. Kodėl aš žaidžiu su Teisėju? Atleisk man, Viešpatie, geriau patylėsiu…

Reklama

Parašykite komentarą

