Meilės darbai – 2017-11-10

Jėzus sako:
Aš jums duodu naują įsakymą, kad jūs vienas kitą mylėtumėte: kaip aš jus mylėjau, kad ir jūs taip mylėtumėte vienas kitą!
Iš to visi pažins, kad esate mano mokiniai, jei mylėsite vieni kitus.
Evangelija pagal Jon
ą 13, 34 – 35

Jėzus, žinodamas, jog atėjo valanda jam iš šio pasaulio keliauti pas Tėvą, ir mylėdamas savuosius pasaulyje, parodė jiems savo meilę iki galo. Vakarieniaujant Jėzus pakyla nuo stalo, nusivelka viršutinius drabužius ir persijuosia rankšluosčiu. Paskui įsipila vandens į praustuvą ir ima mazgoti mokiniams kojas bei šluostyti jas rankšluosčiu. Numazgojęs mokiniams kojas, jis užsivilko drabužius ir, sugrįžęs prie stalo, paklausė: Ar suprantate, ką jums padariau?  Jūs vadinate mane ‘Mokytoju’ ir ‘Viešpačiu’ ir gerai sakote, nes aš toks ir esu. Jei tad aš – Viešpats ir Mokytojas – numazgojau jums kojas, tai ir jūs turite vieni kitiems kojas mazgoti.  Aš jums daviau pavyzdį, kad ir jūs darytumėte, kaip aš jums dariau. Iš tiesų, iš tiesų sakau jums: tarnas ne didesnis už savo šeimininką. Aš jums duodu naują įsakymą, kad jūs vienas kitą mylėtumėte.
Mes galvojame, kad susitelkę į apmąstymus ir tyloje tarnaujame Dievui, trokštame atskirties tam, kad būtume kuo arčiau Dievo. Tačiau Jėzus mums rodo kitą kelią: darbe, tarnystėje, vykdydami Jo valią rasime Dievą.
Žinoma mums reikalinga tyla ir malda. Tačiau Jėzus rodo, kad rasime Dievą veikloje ir savęs išsižadėjime. Tada būsime arčiausiai Jo, nors gal to net nesuvokiame.
Malda ir veikla eina kartu, kitaip būtume dvasiškai išsisėmę. Jėzus mato mūsų darbus. JIS norėtų gyvuoti taip, kad mes save pamirštume, išsižadėtume. Tuomet būsime laisvi tarnauti kitiems. Net ir „mylimam“ broliui, kuris baisiai nervina! Juk Jėzus plovė kojas ir Judui. O mes su kai kuriais broliais nenorime net sveikintis. Pakluskime teisėjui!

VIEŠPATIE, padėk man! Viskas sukasi tik aplink mane! Tačiau aš nenoriu būti pavydus, pasipūtęs arba pagiežingas, aš noriu mylėti Tave. Suteik man drąsos būti nuolankiu, padėk man įveikti save! Noriu vykdyti Tavo meilės darbus, taip kaip Tu tai darai man.

Reklama

Parašykite komentarą

