Kas myli Jėzų – 2017.11.11

Jėzus sako:
Jai atleidžiama daugybė jos nuodėmių, nes ji labai pamilo. Kam mažai atleista, tas menkai myli.
Evangelija pagal Luką 7, 47

Vienas fariziejus užsiprašė Jėzų pietų. Ten buvo ir daug kitų svečių. Ir štai moteris, kuri buvo nusidėjėlė, patyrusi, kad Jėzus yra fariziejaus namuose, atsinešė indą kvapnaus, brangaus tepalo, priėjo iš užpakalio prie JO kojų. Ji verkė, o ašaros laistė JO kojas. Ji šluostė jas savo galvos plaukais, bučiavo ir tepė tepalu. Tai matydamas fariziejus galvojo sau: Jeigu šitas būtų pranašas, jis žinotų, kas tokia ši moteris. O Jėzus kreipėsi į fariziejų: Simonai, turiu tau kai ką pasakyti. Skolintojas turėjo du skolininkus. Vienas buvo skolingas penkiasdešimt tūkstančių dolerių, o kitas – penkis šimtus. Jiems neturint iš ko atiduoti skolos, jis dovanojo abiem. Katras labiau jį mylės? Taip, žinoma tas, kuriam daugiau dovanota. Matai šią moterį? Kai aš atėjau į tavo namus, tu nedavei man vandens kojoms nusimazgoti, o ji suvilgė jas ašaromis ir nušluostė savo plaukais. Tu pasisveikindamas manęs nepabučiavai, o ji nesiliauja bučiavusi mano kojų. Tu aliejumi man galvos nepatepei, o ji brangiu tepalu patepė man kojas. Taip, jai atleidžiama daugybė nuodėmių, nes ji labai pamilo. Kam mažai atleista, tas menkai myli. Ir Jėzus tarė moteriai: Atleidžiamos tau nuodėmės. Tavo tikėjimas tave išgelbėjo; eik rami!

Fariziejai neturėdavo jokių arba vos pora mažų nuodėmių. Todėl nereikėdavo jiems jokio išganymo. Visgi ši moteris buvo padariusi daug nuodėmių, jai reikėjo išpirkimo! Ir Jėzuje ji rado atleidimą, priėmimą, meilę, gailestingumą ir naują gyvenimą. Ji nežinojo Biblijos, bet Jėzaus akyse bei JO širdyje ji perskaitė žinią: JIS myli prarastuosius!
Leisk, kad Šventoji Dvasia tau parodytų, ar iš tiesų esi toks geras žmogus, kaip kad apie save manai. Ar esi taip pat pasimetęs bedugnėje kaip ši moteris. Jėzus ant kryžiaus numirė ne dėl poros paviršutiniškų nuodėmių. SAVĄJĮ kraują JIS praliejo dėl tų, kuriems to būtinai reikia. Šie žmonės JAM yra be galo dėkingi, visai kaip ši moteris. Tavoji meilė Jėzui priklauso nuo tavo širdies nuostatos: ar tau reikia atleidimo? Ar myli Viešpatį taip karštai, kad leidi sau padaryti šį tą beprotiško? JIS mirė dėl nusidėjėlių, ne dėl įstatymų. JAM patinka, kuomet mes JAM rodome savo meilę.
Manai, jog Jėzus šiai moteriai, kuri JĮ taip myli, galėtų ką nors atsakyti? Ne, JIS myli ją.

Dėkoju Jėzau! Tu toks didis atleidime! Ir aš turiu pripažinti: man reikia Tavojo atleidimo už mano nuodėmes. Taip, Viešpatie, aš esu nelaimėlis. Vis dėlto Tu priimi mane! Dėl to aš Tave taip myliu!

Reklama

Parašykite komentarą

